13 Eylül 2011 Salı

Bozuk PC


Benim her işini hevesle, sevgiyle yapan admin gibi resim, yazı veya bana göre en kötüsü olan video çevirileri ile uğraşırken birden bire: 

1) Bilgisayarımın takılması
2) Admin panelinin takılması (Bununla beraber açık olan canım YouTube videosunun kafayı yemesi)
3) Hevesle üzerinde çalıştığın programın şak diye kapanması

-kadar gıcık olduğum başka birşey daha yoktur şu dünya'da.

Ha birde heycanla yazıp tam sonuna geldiğim o canım yazıların kaydetmediğim için kaybolmalarını hiç saymayacağım, çünkü ben duvarlara çarpa çarpa öğrendim artık her satırda kaydetmeyi..

Sizde benim gibi tonlarca yazı kaybedeydiniz sizde her kelime/cümle başı kaydederdiniz. Evet olayı piskopata bağladım. Ama delirtiler.. Ben napayım.. TT 


(Not: İlk kaydetmeyi unutuğum yazım, tek bir günü kalan dersimdi TT)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder