25 Haziran 2012 Pazartesi

Maskeli abi kardeşe vuruldum | Bridal Mask | Gaksital

Bridal Mask! 

Twitter'da arkadaşların kendi aralarında bir dizinin 3üncü bölümünü hep beraber aynı anda evlerinden izlemek için anlaştıklarını görünce onlara yetişmek için ilk iki bölümü izleyim dedim. Güzel olmazsa hemen bırakırım nasılsa dedim.

Ama bu diziyi bırakmak mümkünmüdür *.* Hayır.. Başlayınca bırakamıyorsun.. Seni milli duygular olsun, oyunculara olan öfken olsun bu diziye bağlıyor ve devamını izlemek istiyorsun. Hani böyle rahatsız edilmeden oturup rahatça bir film izlemek istersin ya? İşte öyle bir dizi Bridal Mask. Çayını demle, otur mis gibi seyret dizini..

Açık konuşmak gerekirse ben tanıdığım insanların ve güvendiğim oyuncuların dizilerini izlerim. Çünkü vaktim yok daha fazlasına. Birde tanımadıklarımın dizilerini izlersem kendime vaktim kalmayacak derim hep. Ama bu aralar pek bi canım sıkılmaktaydı ve Bridal Mask dizisine rastladığım için mutluyum.

================================================================
SPOİLER ALERT!!!! ^^

Gelelim dizinin konusuna:



Kore Japonlar tarafından yönetilmektedir ve Lee KangTo adına da aslında Koreli olan şahıs (=.=) kendi halkına türlü eziyetler ederek Japonların tarafını seçer. Ortada hep Japonlara saldıran maskeli bir adam vardır ve bu adam asla silah kullanmaz. Sopayla döve döve öldürür karşısındakileri. Maskeli adam halk tarafından sevilirken, Japonya ya hizmet edip kendi halkına zulüm eden KangTo hiç sevilmez, haklı olarak kendi milleti ondan nefret etmektedir. İlk başlarda bu durumla ilgilenmiyormuş gibi görünsede arkadaşına söyledikleri KangTo'nun gerçek hislerini ortaya koymaktadır: "Abimi Japonya ya götürüp en iyi hastahanelerde muyahene ettirmek istiyorum. Kendi halkım bana ne derse desin."


Peki bu KangTo'nun abisi (KangSan) kimdir? Japon askerleri tarafından maruz kaldığı işkenceler sonucunda aklını kaçırmış bir deli. Onu öyle gördükçe KangTo eski güçlü abisini özlemekte ara sıra o uyurken gidip onunla konuşmakta, ona sarılmakta.

Fakat onu herkesin ortasında aciz görmek onu delirtiğinden ona herkesin ortasında öl öl öl diye bağırarak ona meydan dayağı da çekebilen bir tiptir.
KangTo maskeli adamı yakalamak için önüne gelene eziyet etmektedir ve maskeli adamın 3 kere kurtardığı kızın (MokDan) onunla yakından arkadaş olduğunu düşünerek tutuklatır ve türlü işkenceler yapar. Bu kızın yanından hiç ayırmadığı bir bıçağı vardır. KangTo o bıçağa dikkatli baktıktan sonra insanlara karşı yumuşamaya başlar ama asla Japonya'ya ihanet etmeyi aklından geçirmez. Maskeliyi öldürmek için gerekirse çocukluk aşkımı öldürürüm der ağlaya ağlaya. (Evet biraz salak =.=)
Kangto'nun sonunda isteği olur ve maskeliyi vurur. Artık onun maskesini açma zamanı gelmiştir. Fakat açtığı o maskenin altında ki yüz, onu şoka uğratır. Artık istediğini elde etmiştir. Dinlenmeden gece gündür peşinde olduğu maskeli adamı vurmuştur ama en sevdiği kişiyi kaybetmiştir.

Peki ne yapacak şimdi KangTo? Japonlara hizmete devam mı edecek yoksa o maske ile Japonların korkulu rüyasımı olacak.


================================================================


Bu dizi ile hepimizin saygısını kazanmış olan Shin Hyun Joon'a tekrardan şapka çıkarıyor önünde saygı ile eğiliyorum. İyi bir oyuncu olduğunu biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum abim ya^^ Renk katmışsın diziye resmen. Sen çıktıktan sonra "hayır ya sensiz izlemem" demiş olsamda devam ediyorum XD
Joo Won'u dizide izlerken bir sahnede Lee Min Ho diziye konuk oyuncu olarak mı girdi acaba diye düşünürek Lee Min Ho'nun Türkiye sitesi olan MinözTurkey adminine msj attımXD Sende iyi oynuyorsun koçum da o bingoların beni öldürecek. Bingo oyunundan iğrendim sayende.. Şuan bile bingo diye kullağımda çınlıyorsun.
Sebze ile asker döven kız Jin Se Yun! Canım benim güzel kızsın, iyi oyuncusun. Diziye renk katmışsın. Kadroya uyuyorsun da elma ile askere saldırılmaz kuzum^^ İnsan bi silah tutmasını falan öğrenir yane..

Konumu bitirmeden 2 soru soracağım.

1) Bu adamın sonuna kimler sevindi *.* (Tamam anladim hepiniz LOL)

2) Bu kadın ne ayak ya biriniz bana açıklasın lütfen =.=

Neyse benden şimdilik bu kadar izninizle oturup 9uncu bölümünü izliyeceğim^^ (Bu arada hiç spoiler verdin falan diye bana kızmayın çünkü ben twitterda daha fena spoiler veririm. Gayet adaletli davrandığımı düşünmekteyim ^^

Bu diziyi gerçekten herkes izlesin ^^ Hele ki Rooftop Prince'ten sonra boşluğa düşmüş olanlara ilaç gibi gelecektir eminim^^ Lee Min Ho'nun dizisine kadar maskelimizi izliyelim ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder