20 Haziran 2012 Çarşamba

Bugün benim doğum günümdü ^^

Bugün birçok msj aldım.. hepsini tek tek not edeceğim defterime.. çünkü çok sevdiğim insanların çok güzel dilekleri ile dolu bu msjlar.. komik olan ne kadar uzak olsakta ne kadar yakın olduğumuzu tekrar görmüş olmam.. herkese burdan çok çok teşekkür ediyorum herşey için.. duygusala bağladım sizin yüzünüzden ^^ Bugün bir mail aldım... Şahikam,( İzmirin en datlu şahıslarındandır kendisi ) bana resimler hazırlamış. Paylaşmak istedim ^^ 


Yorumum: Hayın Jae! Unuttun beni zalim sarkisini sana hediye ediyorum ve seni kınıyorum.

Yorumum: Efendi! Efendi! Senden daha fazla değer verdiği için başkasına mı kızıyorsun sen.. hıh (kıskanç~~ XD)


Pakedi de alayım, hediyen geçte olsa kabulüm.. Herşekilde kabulümsün cnm benim ^^

OMO Jaejoongcum şimdi sen öyle yaparsan sasaengler falan antilerim olsun istemiyorum.. Aşkımız gizli kalsa ya:P

Seni çok ama çok seviyorum Şahika.. Çok..

1 yorum:

  1. ŞAHİKA
    Bi çok gördüm ben sanki yine :) şaka bi yana ablam ben seninle hep duygusala mı bağliycem biz hep böyle içimizdeki romantiği mi uyandırcaz? Mesafeleri yakınşlaştıran o tatlı dilin samimi duyguların içten sözlerin.Hep bizimle ol.Hep hayatımızda bir ışık ol bütün dileklerin gerçek olsun.Doğum günün kutlu olsun tekrardan

    YanıtlaSil