7 Ocak 2013 Pazartesi

Junsu Uncommitted albümüm geldi ~~~~


Ve........ Kazandığım Junsu albümü geldi ~~~~~~ Kyaaaa ~~~~~~  Tam arkadaş facebook'tan bana "hala gelmedi mi albüm" diye sorarken posta atıldığını duydum ve kapıya uçtum. Her zaman ki huyumdur pakedin resmini çektim önce hehe Sonra elime tek tek aldım. Junsu albümümü açtım (zor oldu) resimleri tek tek süzdüm. Albümle az aşk yaşadım geldim buraya yazı yazmaya...!! Kyaaa~~~~~~~~~~~~~~ mavi saçlı halini yerim senin Su ya! (Fangirl mode hemen kapandı bu kadardı merak etmeyin xD) Ama postere baktıkça böyle bi yüzümde sırıtma falan oluşuyor aklıma konser geliyor derin derin iç çekiyorum biliniz yani *.* Bu şarkıyı yani uncomitted söylediğimizde gözlerinde ki o mutluluğu hatırlayacağım her baktığımda <3  Böyle bir çekiliş yaptığı için Rukiye arkadaşıma çok teşekkür ederim <3 Yanına gerekmediği halde bana TVXQ yapışkanları yolladığın için teşekkürler Rukiyem <3 Bileziğe gelince; kolumda çürüyecek o :P Hatta bu yarışmaya yorum atığı için Ayşe arkadaşıma da teşekkür ediyorum (özelden de ettim) onun tweet atığını görmesem ben "Benim neyime kazanmak" diye düşünmekteydim. Ama ama ama işte napçen şans bu sefer benden yanaydı! Hepinizi öpüyorum ve fazla birşey yazmadan albümümle aşk yaşamaya devam ediyorum~~~~ 

Hadi hepinize bambayaa~~~~~~~~~~!!






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder