4 Ağustos 2014 Pazartesi

Tehdit aldım ben, o yüzden geldim ben




Arkadaşım yeni yazı yazmam konusunda beni tehdit etti. Bu aralar zaten hep onun tehditleri sayesinde bir şeyler yapıyorum. 

Doğruyu söylemek gerekirse bazen kafasını kırmak istiyor, sonra bir dakika geçmeden bağrıma basmak istiyorum. Çünkü o benim ... , hayır dostum demeyeceğim. Çünkü bugüne dek kime dost dediysem tost çıktı. Onun ayrı bir kategoriye sahip olması lazım. Kendine has çünkü o, öyle herkesle aynı ismi taşıyamaz. Başkası arkadaşsa, dostsa o onlardan farklı bir yerlerde olmak zorunda. Fakat dilimizde öyle bir kelime yok. Olmaması daha güzel, çünkü dedim ya. Sadece o orada olmalı.



Yazı yazmak istiyorum aslında. Fakat içinizi karartmaktan korkuyorum. Bu aralar pek ortaya karışığım. Yine de hamd olsun. Sizin içinizi karartmak istemiyorum bu yüzden bir süre daha yazmayacağım. Tumblr hesabımda işte reblog falan ediyorum yağmurdu, suydu falan filan. Öyle rahatlamaya çalışıyorum.

Benden yazı bekleyip, bulamayanlardan özür diliyorum. Hoş yazdıklarım okunuyor mu onu da bilmiyorum. Neyse.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder