21 Ekim 2011 Cuma

Bu mudur senin özgürlük anlayışın?

Bekleyin geliyor akbabalar üzerinize üzerinize
 Göbek atan Libyalılar size söylemek istediğim birkaç şey var. Bir insan ne yaşamış olursa olsun önce vatanını düşünmeli. Eğer intikam alınıyorsa o intikam kendi halkının arasında kalmalı, konuşulmalı. Kutlamalarda göbek atıp, müzik açıp raks etmekle değil, dualarla yapılmalı. Gelecek için endişelerin bitmiş gibi hunharca, migde kaldıracak şekilde eline cesedi alıp onunla göbek atmak değildir zafer kutlaması. Suan senin ne farkın kaldı o sevmediğin adamdan, ayriyetten düne kadar onu sever onu desteklerdin. Ben o adam iyidir demiyorum. Sadece siz yine Araplığınızı kanıtladınız diyorum. Ben ölene öldürene bişi demiyorum. Sadece görüyorum. Senden adam olmaz. Sen böyle yaptıkça aklımdan tek geçen ''Bunlar benim askerimin ardından da böyle göbek atmıştır'' düşüncesidir. Sen ne biçim bi millet, ne biçim bir toplumsun. İntikam alacaksan, intikamın da sınırı vardır. Allah büyüktür. Düne kadar Allah'a dua eder, Rabbim kurtar bizleri derdin. Şimdi ise göbek atmaktasın. Bu senin için bir devrin kapanışı değil, bir devrin başlangıcıdır, o yüzden kıçını o yana bu yana sallamayı bırak da az erkek ol. Dik dur ve ülken için çalış. Sayenizde bütün Türkler size bakıp "Allahım bizleri bu duruma düşürme, aynı hataları yapmamızı sağlama. Bizleri rezil etme" diye dua eder oldu. Libya başarılar. Sana artık acımıyorum. Git ve ülkelerin arasında kukla ol. Çünkü özgürlüğün anlamını bilmeyen halklar daima ele kukla ve köle olacaklardır. İşte bu yüzden siz asla Türkler gibi olamayacaksınız. Rabbim bizleri doğru yoldan ayırmasın, elimizi vicdanımızdan hiç kaldırmasın.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder