17 Haziran 2012 Pazar

Meli~~ Chan! doğum günün kutlu olsun !!!

Canım arkadaşım doğum günün kutlu olsun =)

Bugün senin yanına olmasamda aslında seninleyim biliyorsun değil mi? Gönlümden geçenleri iyi bildiğinden, benim ile aynı şeyleri düşündüğünden, birbirimize çok benzediğimizden derinlere inmeyeceğim. Bugün senin günün. Ve senin gününde senin ile olamamanın, bir pastayı bile alıp suratına yapıştıramamanın acısını yaşıyorum. Sen benim için özelsin. Benim gibi Haziran ayında doğduğun için ayrı bir seviyorum seni. Neticede biz doğmuşuz yaz gelmiş, aydınlatmışız dünyayı resmen XD.

Herşey bi yana ben gerçekten senin gibi bir dosta sahip olduğum için mutluyum. Seninle beraber hayal kurmak gibisi yok ^^ Sen beni en sinirlendiğim veya en üzüldüğüm anlarda bile güldüre biliyorsun. Bende senin için aynı şeyleri yapmak isterim. Hep yüzün gülsün isterim. Bu yüzden dilerim ki bugün mutlu ol, yüzün hiç gülmediği kadar gülsün. Ve bugünki mutluluğun, huzurun tüm ömrüne yansısın. Hep gül, hep kahkaha at. Biz seni deliliklerinle seviyoruz. Ben seni Meli-Chan olarak seviyorum. Dahası seni sen olduğun için seviyorum. Seni görüp herkesin ortasında Meli~~~ Chan! diye bağırmak ne kadarda güzeldi (bunu tekrar edicem hazırla kendini). Her gördüğümde Meli~~~ Chan! diye bağırıp sana sarılcam.  Herşey için teşekkürler. Hep beraber olmaya devam edelim. Olur mu??

En önemlisi: Hayallerimizi gerçekleştirelim!!!!

-Odunun Nurdan




1 yorum:

  1. Meli'den Odununa ;
    bir pastayı bile suratıma yapıştıramamanın acısını yaşıyon demek -.- NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Yine mi ?! T.T anem kurtuluş yok mu o meli-channnnnnnnnnn die türk filmlerindeymişsin gibi baırıp koşmandan TT :P şaka bi yana gel sarıl bebeğim meli seni sizi hep güldürecek ^^ Ben insanları güldürmeyi mutlu etmeyi seviyorum ve meraklanma ölene kadar dibinde bir meli olacak ^^ kkkk benden kurtulmak o kdr koly deil :P:P:P

    meli-chan

    YanıtlaSil