1 Eylül 2012 Cumartesi

Growing Stronger With Thalia !

Ben ısmarladım o iptal edildi. Ben ısmarladım, parasını da ödedim ama yine iptal edildi ve para bankama geri yatırıldı. Uzun lafın kısası ben bir türlü bu kitabı alamadım.. Ta ki...

Bugüne kadar! 


Bugün kavuştum bugün! Thalia'nın 3üncü kitabı.. Şeklinden semalinden anladığım kadarı ile en "farklı" kitabı. Hayatını anlatacak bu kitap bana. Heycanlandım.


Daha bu sabah bakmıştım kitap ne zaman gelecek diye. Daha "gönderildi" bile yazmıyordu. Bende korktum kendi kendime ya yine gelmezse diye. Ama ne oldu? Saat 2de kapı çaldı. Kimo diye sordum (hep annemin sözünü dinlerim) ama her zaman ki gibi karşıda ki kişi cvp vermedi bende kapıyı açtım (epic fail sorry mama) ve karşımda "özür dilerim posta kutunuza sığmadı" diyen bi kadın duruyordu.  "Sorun değil" dedikten sonra içeri girdiğim. Kutunun üzerine baktım nerden gelmiş acaba düşüncesi ile. Ve abartmıyorum manyak gibi "Sonunda sonunda sonunda!!!! kyaaaa!! Kavuştummm!! şükürler olsunn!!" diye zıplamaya başladım. Kapıdan direk mutfağa gittim bıçak ile açmaya çalıştım pakedi (zor açtım çok zor) sonra paketten çıkan kitaba sarıldım tekrarladım koltuğa gelene dek "sonunda sonunda kyaaa aşkımmmm" diyerek attım kendimi koltuğun üzerine! Ve hemen resimlerini karıştırdım. Tahmin etiğimden de farklı bu kitap. Renki kağıtlara basılmamış. Bildiğimiz bir roman misali.. Heycanlanıyorum!

Eh tahmin edersiniz ki suan okuduğum herşeyi kenara atıyorum ve Thalişimin Growing Stronger kitabına başlıyorum... kyaaa~~~!!

Not: Kitaba onu bağrıma sokmaktan vazgeçip okumaya başlamaya karar verdiğim an okuycam kyaa mutluyummm








Uyyyyy Sabrına kardeşini severmiş *.*

1 yorum:

  1. Çok sevindim senin adına. Bekleme duygusunu iyi bilirim ^^ İyi okumalar

    YanıtlaSil